miercuri, 31 mai 2023

Dragă copile, 


            1 Iunie este despre tine, făptura gingașă,firavă si dornică să răzbească în viată cu eforturi sustinute constant. Apari în viata părintilor si esti minunea multasteptată căreia nu i se poate stabili valoarea concretă, ești cadoul pe care îl face viața celor mari.  Împarti cu ei primele bucurii,cauți totul în nimic, atunci când oamenii mari nu găsesc nimic în tot și trezești în noi două sentimente: tandrețe pentru ceea ce ești și respect pentru ceea ce poți deveni. 

             Pătrunzi în școală cu pași mărunți și plini de emoție.Te-am privit si te-am primit cu mare drag ,dar si cu o enormă responsabilitate. Am înteles că acesta este tărâmul tău,că tu ești stăpânul lui, iar eu să știu că odată cu trecerea acestui prag trebuie să înteleg și să susțin curiozitatea și dorinta ta de cunoastere.

Te-am înțeles,acordându-ți cu generozitate afectiune, caldură sufletească și încurajare și am creat cu tine o relație sinergica,spre a avea deschis drumul către  sufletul tău.Am înțeles că jocul este esența copilăriei și l-am adoptat ca principală metodă de abordare a lecției.Astfel ludicul a fost prezent în tot: mișcare, explorare, socializare, exercițiu,observare, imitare disciplinară, apropiere. Ți-am dăruit cunoaștere și am avut grijă de tine,te-am iubit,ca și când ai fi fost propriul meu copil. Am sădit în tine seminte ce vor înflori bogat mai târziu și știu că ,oriunde vei merge, îmi vei continua munca,vei duce mai departe cunoasterea înaltă în viitorul și desăvârșirea ta.



A ta doamna învățătoare,

Gabriela Crăcan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

            Pentru că fiecare an școlar ne aduce o nouă oprtunitate de a crește, de a învăța și de a deveni cea mai bună versiune a noastră,...