miercuri, 31 mai 2023

 CARAVANA RECICLĂRII CREATIVE


        „Destinațiile sunt puncte finale. Călătoriile sunt învățături, căi ale posibilităților, înflorire – noi începuturi.” – Rasheed Ogunlaru
        După săptămâni de muncă în echipă, inspirație, inovație și încântare🥰🥰🥰, am ajuns astăzi la finele unui proiect care ne-a bucurat sufletele. Ne-am redescoperit... mai buni, mai conștienți de ceea ce ne înconjoară, mai implicați.
        Astăzi am sărbătorit COPILĂRIA ca o poveste, într-o lume de basm, într-o GRĂDINĂ MINUNATĂ, înconjurați de obiecte magice din RECICLARE CREATIVĂ. Am fost prințese și prinți desprinși din LECTURILE INSPIRATE, în triluri de PĂSĂRI FERICITE. Am COLECTAT SELECTIV bucurie, entuziasm, prietenie și seriozitate.
        LA MULȚI ANI, COPILĂRIE! LA MULȚI ANI TUTUROR COPIILOR!🥰 🌞🧸
        Mulțumim tuturor copiilor și colegilor care ne-au fost astăzi alături!❤️


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

            Pentru că fiecare an școlar ne aduce o nouă oprtunitate de a crește, de a învăța și de a deveni cea mai bună versiune a noastră,...