marți, 7 aprilie 2020

Programul Euro 200






Pentru obţinerea ajutorului aferent achiziţionării unui calculator în baza Legii nr.269/2004, beneficiarii întocmesc o cerere tip însoţită de următoarele documente:
       a.       ANCHETA SOCIALA - PRIMARIE
b.     copie după certificatul de naştere sau a actului de identitate al elevului;
c.     copie după actul de identitate al părintelui sau ocrotitorului legal, după caz.
d.     copii ale certificatelor de naştere sau ale actelor de identitate ale celorlalţi membrii ai familiei;
e.     adeverinţă de la instituţiile de învăţământ din care să rezulte calitatea de elev a celorlalţi fraţi şi că nu au beneficiat de ajutor pentru achiziţionare de calculator;
f.      acte doveditoare, în original, privind veniturile familiei (adeverinţă luna precedenta depunerii cererii – martie 2020 )

       La stabilirea venitului brut lunar pe membru de familie se iau în calcul toate veniturile realizate de membrii familiei în luna precedentă depunerii cererii, cu excepţia: alocaţiei de stat, alocaţiei familiale complementare şi a alocaţiei de susţinere pentru familia monoparentală, bugetului personal complementar acordat persoanelor cu handicap, burselor de studii şi burselor sociale, precum şi a tuturor drepturilor sociale care, potrivit legii, sunt exceptate de la stabilirea altor drepturi şi obligaţii.

g.     declaraţie pe proprie răspundere a părintelui, tutorelui, reprezentantului legal sau a ocrotitorului legal , după caz, sau dată personal de către persoanele cu vârsta mai mare sau egală cu 18 ani, în sensul că venitul brut lunar pe membru de familie prevăzut de art. 2 alin (2) din Legea nr.269/2004 şi că dispun de diferenţa de bani pentru achiziţionarea unui calculator cu o configuraţie standard.
h.     adeverinţă eliberată de către unitatea de învăţământ din care să rezulte media generală/calificativul din anul şcolar anterior depunerii cererii pentru acordarea unui ajutor financiar în vederea stimulării achiziţionării de calculatoare, pentru toţi elevii, cu excepţia elevilor clasei I;
i.       adeverinţă eliberată de către unitatea de învăţământ din care să rezulte numărul de absenţe nemotivate din anul şcolar anterior depunerii cererii pentru acordarea unui ajutor financiar în vederea stimulării achiziţionării de calculatoare , pentru toţi elevii,cu excepţia elevilor clasei I
Documentele se vor trimite scanate sau sub formă de poză pe adresa de email a școlii: scoala_roatadejos@yahoo.co.uk (excepție făcând  adeverințele eliberate de școală e,h,i) până cel târziu 17 aprilie 2020.
Beneficiarii acestui program sunt elevii care provin din familii cu venituri brute lunare de maxim  250  lei pe membru de familie .

Data de depunere dosar : 17 aprilie 2020






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

            Pentru că fiecare an școlar ne aduce o nouă oprtunitate de a crește, de a învăța și de a deveni cea mai bună versiune a noastră,...